Aktualności

Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych

Dodano: 11-12-2020

WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi

stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych
w Referacie Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych

  1. Wymagania niezbędne:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie – preferowane kierunki prawo, administracja lub ekonomia,
  • Obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie
    z pełnych praw publicznych,
  • Kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • znajomość przepisów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań na w/w stanowisku,
    a w szczególności: ustawy ordynacja podatkowa, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku rolnym, ustawy o podatku leśnym, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych wraz
    z przepisami wykonawczymi,
  • bardzo dobra obsługa komputera: pakiet MS Office, obsługa baz danych.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Wymiar podatków lokalnych od osób fizycznych, osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej z wyłączeniem podatku od środków transportowych,
    w tym w szczególności:
    1. przyjmowanie i weryfikacja informacji i deklaracji podatkowych,
    2. wzywanie do złożenia informacji podatkowych od osób fizycznych oraz deklaracji podatkowych od osób prawnych,
    3. prowadzenie postępowania dowodowego w sprawie wezwania do korekty deklaracji i informacji podatkowych
    4. wydawanie decyzji ustalających wysokość zobowiązań podatkowych
    5. prowadzenie spraw związanych z odwołaniem od decyzji wymiarowych
  2. Weryfikowanie posiadanych informacji podatkowych z danymi zawartymi w ewidencji gruntów i budynków.
  3. Aktualizowanie bazy danych podatników.
  4. Przeprowadzanie kontroli podatkowych.
  5. Wydawanie stosownych zaświadczeń i udzielanie pisemnych informacji na wniosek KRUS
    i innych podmiotów.
  6. Podejmowanie czynności sprawdzających, o których mowa w ustawie Ordynacja Podatkowa.
  7. Współpraca w zakresie opracowywania projektów uchwał Rady Gminy w zakresie ustalania stawek podatków i opłat lokalnych,
  8. Przygotowywanie materiałów do opracowania projektu budżetu, uchwały budżetowej
    i sprawozdań z wykonania budżetu w zakresie podatków i opłat lokalnych.
  9. Realizacja uchwal Rady Gminy oraz opracowywanie sprawozdań z ich wykonania w zakresie dotyczącym stanowiska,
  10. Udzielanie komisjom Rady Gminy i radnym informacji o realizacji zadań na stanowisku.
  11. Przygotowywanie materiałów będących tematem obrad Rady Gminy i jej komisji w zakresie dotyczącym stanowiska.
  12. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz wystąpienia komisji Rady Gminy, sołtysów i zebrań wiejskich w zakresie dotyczącym stanowiska.
  13. Współdziałanie w zakresie zadań stanowiska z jednostkami organizacyjnymi gminy.
  14. Udzielanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków w zakresie dotyczącym stanowiska.
  15. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem  informacji publicznej w zakresie działalności stanowiska.
  16. Przestrzeganie procedury kontroli zarządczej w bieżącej działalności stanowiska.
  17. Ochrona danych osobowych i informacji niejawnych w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
  18. Dokonywanie zamówień publicznych do 30 tys. euro w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy w tym:
    • przygotowanie i przedkładanie umów o wykonanie zamówień usług i dostaw
      w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
    • nadzór nad zamówieniami usług i dostawami w zakresie zadań realizowanych na stanowisku,
    • ewidencja i rozliczanie nakładów ponoszonych na zamówienia usług i dostaw
      w zakresie zadań realizowanych na stanowisku w tym opisywanie faktur,
    • sprawdzanie faktur składanych przez wykonawców i dostawców pod względem merytorycznym, ich opisywanie,
  19. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie zadań realizowanych na stanowiska.
  20. Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie zadań realizowanych na stanowisku pracy.
  21. Wdrażanie przepisów wynikających z instrukcji kancelaryjnej w tym elektronicznego obiegu dokumentów w zakresie zadań realizowanych na stanowisku.
  22. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
  23. W czasie nieobecności doraźne  zastępstwo na stanowiskach:
  • ds. podatków i opłat lokalnych w pełnym zakresie (księgowość)
  • w zakresie podatku od środków transportowych.

 

  1. Wymagane dokumenty:
    • życiorys (CV)
    • list motywacyjny
    • kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
      o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
    • kwestionariusz osobowy,
    • kserokopie świadectw pracy,
    • oświadczenie o stanie zdrowia
    • oświadczenie o niekaralności,
    • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
      i korzystaniu z pełni praw publicznych.
    • inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
  2. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi parter, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku,
  • umowa na czas nieokreślony,
  • wymiar czasu pracy - pełen etat,
  • obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
  • wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
  • warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
  1. Informacje dodatkowe :
  • Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
    z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
    o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
    w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w Biurze Obsługi Klienta (parter budynku) lub wrzucić do skrzynki na korespondencję  znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Gminy, lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko ds. podatków i opłat lokalnych” w terminie do dnia 21 grudnia 2020 r. do godz. 15.30.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r.
    o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail: urzad@gmina-bialobrzegi.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
  • telefonicznie 17 224 03 52,
  • na adres e-mail k.kulka@gmina-bialobrzegi.pl

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które
    w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone
    w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres
    2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Białobrzegi, dnia 11-12-2020 roku

WÓJT
-

mgr inż. Franciszek Masłoń

Kalendarz

Kwiecień [2025]

Kalendarz z wydarzeniami
Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek
01 02 03 04 05 06
07 08 09 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30

Informacje

Dzisiaj jest: Wtorek, 22 Kwietnia 2025
Godzina: 07:05:30
Imieniny: Łukasza, Kai i Nastazji

Newsletter