Aktualności

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

Dodano: 13-02-2025

DYREKTOR GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

37-114 BIAŁOBRZEGI 4A

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

1. Stanowisko: administrator (1 etat).

 

2. Wymagania niezbędne -  kandydat powinien:

  1. posiadać wykształcenie określone zgodne z ustawą o pomocy społecznej (należy spełniać co najmniej jeden z niżej wymienionych warunków) tj.:
    1. ) posiadać dyplomu ukończenia kolegium pracowników służb społecznych;
    2. ) ukończyć studia wyższe na kierunku praca socjalna.
    3. ) do dnia 31 grudnia 2013 r. ukończyć studia wyższe o specjalności przygotowawczej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków: pedagogika, pedagogika specjalna, polityka społeczna, politologia, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie oraz ukończyła studia podyplomowe z zakresu metodyki i metodologii pracy socjalnej w uczelni realizującej studia na kierunku praca socjalna lub w zakresie pracy socjalnej, po uprzednim ukończeniu studiów na jednym z w/w kierunków;
  2. posiadać obywatelstwo polskie;
  3. posiadać pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe;
  5. posiadać minimum 4-letni staż pracy w pomocy społecznej;
  6. posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku administratora.

3. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność obsługi komputera, programów informatycznych w zakresie pomocy społecznej i urządzeń biurowych;
  2. umiejętność pracy w zespole;
  3. znajomość regulacji prawnych z zakresu ustaw: ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (w zakresie pomocy materialnej dla uczniów); ustawa z dnia 28 listopada 2003 r.
    o świadczeniach rodzinnych; ustawa z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;  ustawa z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych; ustawa z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów; ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej; ustawa z dnia 4 kwietnia 2014 r. o ustaleniu i wypłacie zasiłków dla opiekunów; ustawa z dnia 5 grudnia 2014 r. o Karcie Dużej Rodziny; ustawa z dnia  11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci; ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych do w/w aktów prawnych,
  4. komunikatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
  5. solidność i rzetelność, dobra organizacja pracy, umiejętność samodzielnej pracy, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji.

4. Wymagane załączniki:

  1. życiorys zawodowy (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu), a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie potwierdzające okres zatrudnienia,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów wyższych), zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. pisemne oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  7. pisemne oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. pisemne oświadczenie o braku skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  9. pisemne oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych związanych z rekrutacją.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku administratora:

  1. prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów orzeczeń administracyjnych dotyczących świadczeń z zakresu pomocy społecznej,
  2. przygotowywanie list wypłat przyznanych świadczeń z zakresu pomocy społecznej,
  3. przygotowywanie list odpłatności za udzielane świadczenia, w tym między innymi za usługi w domach pomocy społecznej, w ośrodkach wsparcia, usługi opiekuńcze, specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi itp.,
  4. rozliczanie przyznanej pomocy w formie niepieniężnej i niefinansowej, w tym między innymi nadzór nad właściwą realizacją usług zgodnie z decyzjami, sporządzanie projektów umów w sprawie ponoszenia opłat przez zobowiązane do alimentacji za pobyt bliskich w DPS itp.,
  5. prowadzenie wszelkich spraw w zakresie świadczenia wychowawczego,
  6. współpraca z instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania danych wykorzystywanych w bieżącej działalności,
  7. przekazywanie do organów wyższego stopnia odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia z zakresu pomocy społecznej,
  8. prowadzenie bieżącej analizy ekonomicznej wykorzystanych środków finansowych na wykonywanie zadań w zakresie realizacji świadczeń z pomocy społecznej w odniesieniu do wykonania planu budżetowego,
  9. weryfikacja sprawozdań, rozliczeń, raportów i list wypłat świadczeń sporządzanych przez pracowników ds. realizacji świadczeń, sprawozdawczości i analiz,
  10. prowadzenie rejestrów osób, które pobierały świadczenia nienależnie z zakresu pomocy społecznej,
  11. prowadzenie ewidencji: odwołań od decyzji administracyjnych, orzeczeń administracyjnych, list wypłat świadczeń, wnioskodawców i świadczeniobiorców itp.,
  12. wydawanie na żądanie klientów zaświadczeń dotyczących form, wysokości i okresu świadczonej pomocy, prowadzeniu rejestru zaświadczeń,
  13. monitorowanie terminowości wydatkowania środków,
  14. sporządzanie prognoz – kierunków pomocy, w tym oceny zasobów pomocy społecznej,
  15. współpraca z pracownikami GOPS przy przygotowywaniu  planów budżetu, informacji dotyczących potrzeb finansowych GOPS, zadań zrealizowanych i planowanych do realizacji przez GOPS,
  16. sporządzanie analiz, wniosków rozliczeń, raportów i sprawozdań w zakresie pomocy społecznej i przeciwdziałania przemocy w rodzinie,
  17. stosowanie dostępnych systemów teleinformatycznych przy realizacji zadań,
  18. przygotowanie dokumentów do przekazania do składnicy akt,
  19. wykonywanie innych prac powierzonych przez dyrektora GOPS.

6. Informacje o warunkach pracy:

  1. praca ma charakter biurowy z wykorzystaniem sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
  2. miejsce pracy – Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, Białobrzegi 4A, 37-114 Białobrzegi – budynek parterowy dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  3. dla osób zatrudnionych wcześniej na stanowisku urzędniczym umowa o pracę na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym – umowa o pracę zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1638),
  4. wymiar czasu pracy – pełny etat,
  5. obowiązująca dobowa norma czasu – 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy,
  6. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
  7. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

7.  Informacje dodatkowe:

  1. przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku oraz zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego,
  2. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiści w pok. Nr 14 w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko administratora w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Białobrzegach” w terminie do dnia 24.02.2025 r. do godziny 15:30 (decyduje data wpływu).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie oraz w formie nie spełniającej warunków ogłoszenia nie będą rozpatrywane.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni e-mailem lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej GOPS Białobrzegi.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

8. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:

 

  1. Administrowaniem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO() jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A, adres e-mail: gops@gmina-bialobrzegi.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych , z którym można się skontaktować:

- listownie na adres: gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4A,

- na adres e-mail: gops.rodo@gmina-bialobrzegi.pl

Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych
z przetwarzaniem danych.

  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i  w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie
    z prawa cofnięcia zgodny nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępnianie innym podmiotom.  W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które
    w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone
    w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcja kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kalendarz

Marzec [2025]

Kalendarz z wydarzeniami
Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek Poniedziałek
01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31

Informacje

Dzisiaj jest: Piątek, 14 Marca 2025
Godzina: 04:51:51
Imieniny: Dalii, Leona i Matyldy

Newsletter