Aktualności
Nabór na stanowisko Dyrektora Samorządowego Żłobka w Białobrzegach
Wójt Gminy Białobrzegi
ogłasza nabór
na stanowisko
Dyrektora Samorządowego Żłobka w Białobrzegach
I. Nazwa i adres jednostki: Samorządowy Żłobek w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 44
II. Określenie stanowiska: Dyrektor Żłobka
III. Wymagania niezbędne do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1) wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi (preferowane kierunki: nauczyciel wychowania przedszkolnego, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, pedagogika opiekuńczo-wychowawcza, położnictwo lub pielęgniarstwo),
2) obywatelstwo polskie,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
4) kandydat na dyrektora nie figuruje w bazie nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Sesualnym z dostępem ograniczonym,
5) daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
6) kandydat nie jest jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
7) kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
8) kandydat nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne, umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
10) nieposzlakowana opinia,
11) nie został wydany wobec kandydata zakaz pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi.
IV. Wymagania dodatkowe do podjęcia pracy na danym stanowisku:
1) znajomość następujących regulacji prawnych:
- ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy Kodeks pracy,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz przepisów wykonawczych do w/w ustaw,
2) biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Word, Excel, Internet),
3) umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy i kierowane zespołem pracowników,
4) odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność, terminowość, kreatywność,
5) wysoka kultura osobista,
6) mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.
V. Zakres wykonywanych zadań:
1) organizowanie pracy żłobka, zapewnienie prawidłowego wykonywania jego zadań,
2) koordynowanie i nadzorowanie wykonywania zadań statutowych przez pracowników żłobka,
3) kierowanie działalnością żłobka i reprezentowanie go na zewnątrz,
4) zatrudnianie, zwalnianie i wynagradzanie pracowników żłobka,
5) ustalanie wewnętrznej organizacji żłobka poprzez określenie zakresu obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracowników zatrudnionych na poszczególnych stanowiskach,
6) zapewnienie pracownikom żłobka bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, a podopiecznym bezpiecznych i higienicznych warunków opieki;
7) ustalanie harmonogramu rekrutacji dzieci do żłobka oraz przeprowadzanie procesu rekrutacji dzieci,
8) opracowywanie rocznych planów finansowych i prowadzenie gospodarki finansowej żłobka,
9) gospodarowanie mieniem żłobka,
10) realizacja zadań określonych w statucie żłobka.
VI. Informacja o warunkach pracy:
1) miejsce świadczenia pracy – Samorządowy Żłobek w Białobrzegach, – 114 Białobrzegi 44
2) umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
3) planowany termin zatrudnienia – 1 wrzesień 2024r.
4) umowa na czas nieokreślony, a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy zgodnie z art. 16 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
5) obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie
pięciodniowym tygodniu pracy
6) wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
7) warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami
8) praca przy monitorze ekranowym.
VII. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był mniejszy niż 6%.
VIII. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej,
3) koncepcja funkcjonowania i rozwoju Samorządowego Żłobka w Białobrzegach,
4) kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie: dyplom ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, certyfikatów, świadectw, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy: świadectw pracy, a w przypadku osób aktualnie zatrudnionych – zaświadczenie o zatrudnieniu,
6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( załącznik nr 1),
7) własnoręcznie podpisane oświadczenia (załącznik nr 2):
a) o stanie zdrowia,
b) o nie figurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym
c) o rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
d) że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
e) że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd
f) że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniuz pełni praw publicznych
h) o nieposzlakowanej opinii,
i) że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art 31 ust. 1 pkt ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t. j. - Dz. U. z 2024r. poz. 104),
8) zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 3),
9) inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
IX. Informacje dodatkowe:
Przed podjęciem zatrudnienia, kandydat będzie musiał przedstawić zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed rozpoczęciem pracy w żłobku oraz orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na danym stanowisku.
X. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie osobiście w Urzędzie Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, pok. Nr 7 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Białobrzegach, 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Samorządowego Żłobka w Białobrzegach” w terminie do dnia 24 maja 2024r. do godz. 1530 (decyduje data wpływu).Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie nie będą rozpatrywane.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia procesu naboru na stanowisko dyrektora żłobka, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Białobrzegach.
XI. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. - Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail:
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
- listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
- telefonicznie 17 224 03 52,
- na adres e-mail
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Żłobka na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie.Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
5. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
6. Posiada Pani/Pan:
- prawo żądania od administratora dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO),
- prawo do sprostowania danych osobowych, które są nieprawidłowe (art. 16 RODO),
- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
7. Podane przez Panią/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.
8. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
WÓJT
mgr inż. Franciszek Masłoń
Kalendarz
Listopad [2024]
Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek | Poniedziałek |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | 02 | 03 | ||||
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
Nadchodzące wydarzenia
-
27 Listopada
Konsultacje w ramach programu 'Czyste powietrze"